Skor
Arika Nerguiz tangoskor
Den här tråden har 2 inlägg och har lästs 805 gånger.
Senaste inlägget gjort av Loka45 tor 31 jan kl 18.58 
|
0anders0 ons 30 jan kl 20.11 Red: mån 4 aug kl 19.33
|
Jag håller på att köpa ett par skor över nätet från Arika Nerguiz Som del i processen har jag skickat in en profil på min högerfot och utifrån den har min personliga säljare kommit fram till att jag behöver en specialsko, som kostar $90 extra. Jag har inga extraordinära fötter och brukar inte ha problem att köpa skor i affär (därmed inte sagt att alla skor i min storlek passar mig). Mina teorier är 1. Det är dyra skor gjorda med omsorg och därför vill säljaren vara helt säker på med att de passar mig perfekt. 2. Jag gjorde ett misstag när jag ritade av foten och min fot ser onormalt bred ut. 3. De tutar i mig att jag behöver en specialsko och tjänar $90 till. Jag har liten erfarenhet av att köpa tangoskor, eller skor öht på nätet och skulle vilja ha en liten sanity check av någon med mer erfarenhet innan jag går vidare. Någon som har handlat av Arika Nerguiz förut? Bör man räkna med specialskor när man köper lite dyrare tangoskor? Kanske till och med värt pengarna även om jag kommit i normalskon? |
|
Loka45 tor 31 jan kl 18.58 Red: mån 4 aug kl 19.33
|
Jag har handlat över nätet från Arika Nerguiz tre gånger. De har inte försökt lura på mig något extra. Men jag visste vilken storlek jag skulle ha. En kompis gjorde proceduren att rita av foten (eller rättare: satte foten på kopiatorn) och det gick också utan problem. Kanske blev det något konstigt med teckningen? |